środa, 7 sierpnia 2013

Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair, Maseczka przeciwdziałająca zniszczeniom włosów


Mam dla Was kilka słów o mojej przygodzie z maską Schwatzkopf. (Ja zaczęłam dziś 2 opakowanie:)).
 Mam nadzieję, że komuś się przydadzą :))

No to zaczynam ze składem, który nie jest w sumie taki zły dla naszych włosów. Większość składników to produkty, które nawilżają, mają działanie antystatyczne i pomagają w rozczesywaniu włosów. Muszę się jednak przyczepić do składnika o nazwie Methylparaben, który często wywołuje alergie (u mnie na szczęście nie :)), oraz Sodium Sulfate - znanego również jako jeden z SLS - parabenów. (SLS jest szkodliwy dla skóry i włosów. Czyści przez niszczenie warstwy lipidowej  skóry i przez to działa wysuszająco, może powodować nadmierne tłuszczenie sie skóry, która ”broni się” wydzielając łój). Kiepski jest również Linalool, który ma imitować zapach konwalii i Limonene - zapach cytryny, również mogą uczulać.


Konsystencja jest okej. Coś mniej więcej jak śmietana, czy może raczej krem Nivea ten w białym pudełku? Trochę bardziej satynowa. Produkt fajnie rozprowadza się na włosach, nie spływa. 
Sama maska jest jakby perłowa.



Ma dość duże opakowanie, bo mieści się w nim 300 ml. Kosztuje w Rosmannie 19,99 (13,99 w promocji). Dostaje też plusa za dostępność!

Jest wydajna. Nie mam jakichś super długich włosów, ale starcza na miesiąc, półtora przy codziennym stosowaniu (nie używam odżywek do spłukiwania). Włosy rzeczywiście są w lepszej kondycji. Po użyciu stają się wygładzone i się nie puszą. 


Do zalet zaliczę również zapach, chociaż nie każdemu może się podobać, czas użycia i opakowanie.  Minusem natomiast może okazać się przetłuszczanie się skóry głowy, gdy używamy produktu tuż przy nasadzie włosów. Więcej chyba nie zauważyłam i uważam, że produkt naprawdę gody polecenia, więc polecam! :*

1 komentarz:

  1. I super Loved all of your post :)
    Would you like to Follow Me on GOOGLE/GFC?
    I'll gonna follow back as well. Its:

    http://zelaldecoa.blogspot.com/

    xx,You're Fab!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3