środa, 28 sierpnia 2013

Selfies


 Przeglądam wszystkie blogi, jakie obserwuję i nie tylko te, i zauważyłam, że co jakiś czas każdy dodaje jakieś zdjęcia, które sam sobie zrobił (nie lubię powiedzenia "sweet focia" haha :))). Dzisiaj nie mam nic wartego przekazania dalej, więc postanowiłam, że i ja podzielę się z Wami takimi zdjęciami. Wbrew pozorom selfies wcale nie są takie proste do zrobienia, ale to pewnie wszyscy dobrze wiedzą. No, dosć gadania :))

Ale mam murzyńskie łapki w porównaniu do twarzy haha :)) W ogóle jakoś się chyba nie opaliłam :P


8 komentarzy:

  1. Nominuję do Libster Blog Award :)
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ♥.
    To jest "wirtualna szkoła" xd . http://whimip.jimdo.com/ . I ściągasz sobie czat i na czacie są lekcje itd. Nie potrafię tego wytłumaczyć..
    A mieszkam w Olsztynie :>

    Obserwuję ;*
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <33 Zwłaszcza to pierwsze -,-
    Obserwuję , jeśli znajdziesz czas to wejdź na mojego bloga <33 !
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak, tak zwane "samojebki" ciężko zrobić, żeby dobrze wyszły. ale od czasu do czasu nie zaszkodzi taką cyknąc i podzielić się nią ze swiatem : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3