sobota, 3 sierpnia 2013

too hot to go anywhere..


Cześć :)) dzisiaj taki trochę post codzienny, nie mam siły na wymyślanie czegoś konkretnego, czy coś..
mam wielką ochotę zrobić jakiś makijaż i pokazać wam zdjęcia, ale jest zbyt gorąco.
Może jutro się trochę pobawię.. 
Przy takich temperaturach długo nie wytrzymamy bez klimatyzacji i wiatraka, więc wiem już co będzie moim must have na przyszłe lato (pewnie jak na złość za rok będzie deszcz ;)))

Swoją drogą uzależniłam się już od you tube'a i aktualnie oglądam wszystkie filmiki BTS i What's in my school bag? A w chwilach natchnienia room tour'y. Za rok mam nadzieję coś zmienię u siebie. 
Jest mi taaaaaaaaaaak bardzooo gorąąąąąco. 
Trzymajcie się, buźka :*




3 komentarze:

  1. ja tak samo ! a szczegolnie te wszystkie norwezki maja jakas jedna blogerke, ktora wszystkim tworzy takie piekne nagłówki i tez chce taki :< haha :P albo nawet nasze polskie jak Angelika's Place maja takie piekne blogi .... chyba musze faktycznie cos bardziej ogarnac ten HTML xd ale widze, ze u Ciebie zmianyyyy - ale slicznie jest ! :)))
    kurcze, wlasnie troszke osob mnie juz kojarzy pod tą nazwą i chyba faktycznie dam sobie spokoj i już zostane tym złym szczurem :P Trzeba placic za błedy przeszłosci, haha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też jest gorąco. Wczoraj myślałam że zdechnę. :( Zresztą dzisiaj też tak samo się zapowiada. :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. doookładnie o nią mi chodzi, haha :DDD muszę znależć gdzies taki polski odpowiednik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3