poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Tutti Frutti Sugar Body Scrub



Czy peeling cukrowy o tak pięknym zapachu może coś zdziałać? I czy faktycznie chce? Kosmetyki pachnące mieszanką egzotycznych owoców to najlepsze kosmetyki według mnie.

Nawet jeśli są do niczego używam ich ze względu na zapach. Zdjęcia do tego posta robiłam jakiś czas temu, a dłoń jeszcze mi pachnie tym cudeńkiem i to całkiem intensywnie.
Już nie mogę doczekać się dzisiejszego Pamper Evening ( wieczoru SPA :))). Mam nadzieję, że ten peeling będzie jakimś super odkryciem, bo już chcę dać mu miano KWC!

1 komentarz:

  1. Kiiinia ! Jak dzisiaj jechałam na rowerze i z daleka tak patrze " o kurde, ale WSPANIAŁE włosy, IDEALNEEEEEE" i tak sie zastanawiałam co to za swietna laska i podjezdzam i dopiero ogarnęłam, że to Ty, haha :DDD SĄ IDEALNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! Wyglądały jakbys wyszła 3 min temu od fryzjera i była po zabiegach pielęgnacyjnych xd :D No musiałam Ci to napisać, haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3