czwartek, 29 sierpnia 2013

What should I wear today?



Jesień wieczorami wdaje się już we znaki, w południe zaś ciągle lato, przez co od dobrych dwóch tygodni zupełnie nie wiem co na siebie włożyć.
Wychodząc rano do pracy zakładam spodnie i ciepły sweter, a gdy wracam, wcale nie jest mi tak zimno, więc nim dojdę do domu zdążę się już nieźle zgrzać.
Mam nadzieję, że pogoda w końcu się ustabilizuje, a powrót do szkoły będzie jedną z przyjemniejszych rzeczy tego okresu.
Trzymajcie się kochani, miłego wieczoru!







9 komentarzy:

  1. Love the GIF. Maybe a bit scary at the first few times, but you've got some great lashes girl x

    9 out of ten | follow me on bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gif, zachwycił mnie hihi:)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie spojrzenie <3
    obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nice blog x
    coveredbygracee.blogspot.com
    ps. would be great if you would check out my blog, let me know if you would like to follow each other dear :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! your are STUNNING, lovely eyes! Would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. co za praca :) >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomoc apteczna - sprzątanie, sprawdzanie towaru i takie tam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3