wtorek, 17 września 2013

Give me some ideas for everything...


Wpadłam dziś na pomysł napisania tu czegoś z przekazem, czegoś co siedzi głęboko we mnie i doszłam do wniosku, że nie mam pojęcia o czym mogłabym napisać. Narzekanie na wydawnictwa produkujące zeszyty ćwiczeń do niemalże każdego przedmiotu zdaje mi się być nudnym tematem na posta, więc postanowiłam odpuścić. Dlatego post ten po raz kolejny będzie o niczym, a każdego kto chce o czymś poczytać proszę o pomysły i z góry oczywiście dziękuję :)
W szkole wciąż nic się nie dzieje, zupełnie jakby świat stanął w miejscu, tylko książek wciąż przybywa. Nie jadę nad morze. Nie chcę się rozchorować bardziej niż jestem, a wręcz do piątku muszę być zdrowa. Mam nadzieję, że mi się to uda. Wiecie co.. tęsknię za moimi długimi włosami.

Today I got an idea to write sth with the message, sth that's really important to me and I realized that I have no idea what to write about. Complaining about people that are making lots of books with excersises that I have to buy and carry to school isn't so cool I think so it'll be a next random post.
If you have any ideas of what I should write about - tell me, thanks in advance : ))
There's so boring in school. Just like the time's dead. There are only more and more books! 
I'm not going to the trip. I don't want to be more ill than I actually am. I have to be healthy before Friday! Hope I will. You know..  I miss my long hair.







4 komentarze:

  1. gdzie jest to miejsce ze zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się jedzie na Kunensdorf polami :)

      Usuń
  2. Awww! I love it that you're writting in English now!! :D

    Lovely picture!

    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3