czwartek, 12 września 2013

Hello Fall, hello leaves!

Pogoda już zdecydowanie stała się pogodą jesienną. I mimo, że spadające liście, świat cały w pomarańczu i brązach to coś, co mogłabym podziwiać cały rok, jesień zawsze kojarzy mi się z deszczem parasolami i dłużącą się, mimo,że krótką, drogą do szkoły.
Wy też uważacie, że gorąca herbata z miodem i cytryną, to coś co tygryski lubią najbardziej?
Jeszcze w szkole podstawowej herbata była moim śniadaniowym utrapieniem. Zawsze byłam zmuszana żeby wypić kubek przed wyjściem do szkoły. Dopiero niedawno zmieniłam do niej nastawienie i od tej pory herbata jest moim ulubionym napojem. Nie ważne czy to zima, czy lato. Z porą roku zmieniam tylko jej rodzaj i tak na przykład jesienią i zimą piję czarną z mnóstwem cytryny i miodem, a latem natomiast wybieram miętę. 
A jak u Was? Wolicie herbatę, kawę, czy może kakao? 


The weather soon became the Fall weather. Even thought the falling leaves and the world in browns and oranges is the thing I could watch all year, every time I think about the fall I see pouring rain and lengthening way to school, despite the fact it's actually really short. 
Do you also think that the tea with lemon and honey is the thing that tigger like best?
I remember that this dring was like my enemy in primary school. I had to drink a glass of it before school every day through all year. I started to like it recently and since this day the tea became my favourite drink ever. It's not important if it's spring or winter. Every changing season I change the tea e.g. when it's cold I drink some black one with lots of lemon and honey and when the sun starts shining I like mint.
And how about you? You prefer tea, coffe or maybe cocoa?


PS Dostałam się. Będę śpiewać. Jestem mega szczęśliwa.

4 komentarze:

  1. kocham kawę, ale niestety piję jej za dużo, i muszę robić sobie mały odwyk :< a jeśli herbata to zielona :)
    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam zieloną herbatę :) każdego rodzaju :) polecam :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja piję gorąca herbatkę :)


    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3