poniedziałek, 2 września 2013

There's still a child in me!

Takim optymistycznym postem, a właściwie zdjęciami, witam Was dzisiaj w pierwszy dzień września, a co za tym idzie - pierwszy dzień szkoły. Od dziś zabieram się również za tworzenie pewnego posta, ale o tym pod koniec miesiąca...

W każdym razie.. chciałam jesieni? To mam! Pogoda jest straszna. Ciągle mży i nie ma słońca. Dobrze, że chociaż humory nam dziś dopisywały! Jak się okazało nasza klasa jest połączona z klasą medyczną i zamiast siedemnastu osób mamy ze trzydzieści, sama nawet nie wiem :)) Mam tylko nadzieję, że nie popsuje to atmosfery - zawsze im więcej osób tym większe problemy, ale nie spuszczam uśmiechu z twarzy i póki co nie zamierzam! Życzę wszystkim miłego dnia!

PS Tak jak mówiłam, posty będą rzadziej, ale może zacznę pisać coś dłuższego, coś takiego hmm.. co mnie nurtuje? Jeszcze nie wiem co wymyślę, ale powinno być dobrze. Trzymajcie kciuki : ))


3 komentarze:

  1. nie wiem, dlaczego, ale zawsze jak wchodze na Twojego bloga, widzę Twoje zdjęcie, czy czytam notkę to mam takie wrażenie, że jesteś bardzo miłą i sympatyczną osobą. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale słodkie zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dzieciaczek, ekstra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3