sobota, 14 września 2013

Trochę o planach na najbliższe tygodnie..


Ten, kto odwiedza tego bloga w miarę regularnie, wie, że nie mam jak robić zdjęć, a dodawanie tu ciągle czegoś z instagrama nie jest mi jakoś na rękę, dlatego dzisiaj postanowiłam odkopać trochę staroci z poprzedniego komputera i powynajdywać trochę zdjęć żeby dodawać co jakiś czas do postów. To chyba całkiem niezły pomysł, tak myślę, więc póki nie uzbieram pieniędzy na aparat, będę się posiłkować tymi zdjęciami, które już mam. Cóż jeszcze u mnie nowego? Zaczynam lekcje śpiewu, czyli coś o czym zawsze marzyłam. Nawet w ten weekend uczę się piosenek. W tym tygodniu wyjeżdżam też do Kołobrzegu, więc może dodam jakąś fotorelację? Zobaczymy jak to będzie z tymi zdjęciami. A poza tym wszystkim to oczywiście się uczę. Szkoła zajmuje dużo czasu, już teraz we wrześniu, choć czuję, że ten rok i tak będzie jednym z przyjemniejszych. Ale mniejsza, mamy przecież sobotę - ja swoją spędzam na szukaniu piosenki, która musze umieć na poniedziałek, sprzątaniu i obijaniu się. Siedzę w dresie i oglądam kreskówki.

Ma ktoś jakiś pomysł na piosenkę? Najlepiej lata 80-te, czy 90-te?

People who visit this blog quite often know that I have no camera to take photos, and by the way adding here insta photos all the time isn't so cool so I decided to find some pics on my old computer and make posts with them sometimes. It's a really good idea I think so until the time I'll have enough money I would use old ones. Is it something else? I'm gonna have singing lessons - something I am crazy about. Even this weekend I'm learning a new song. This week I'm gonna visit Kołobrzeg (a town in Poland by the sea), and maybe I'll add some photos from te trip. We'll see. And of course I learn a lot. I spend a lot of time in school and doing things to school, even now, in September. Anyway I think this year will be the best one of high school. But hey! It's saturday! I'm spending mine on searching new song which I have sing on Monday, I'm cleaning the room and I'm doing nothing for sure! Lying in my track-suit watching cartoons.
Any ideas for 80's or 90's song for me ?


10 komentarzy:

  1. czemu teraz bedziesz dodawac zxdjecia stare? a gdzie masz ten co mialas aparat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mój aparat i nie mam go w domu na stałe dlatego będę dodawać starocie co jakiś czas, żeby posty nie były po prostu samym tekstem..

      Usuń
    2. okej okej rozumiem :>

      Usuń
  2. piękną masz kurtkę, zazdroszczę Ci jej !;)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, chcialbym umiec spiewac :D
    Ale co do piosenki, to nie mam pojęcia;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w spełnianiu planów ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkola niestety zajmuje kupe czasu ale pryz dobrej organizacji dasz rade!

    czy moge miec do Ciebie prosbe? czy moglabys kliknac w baner sheinside na moim blogu? bede bardzo bardzo wdzieczna!

    a moze tez wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3