sobota, 7 września 2013

W poszukiwaniu ideału...

Od kiedy zaczęłam myśleć o sobie jak o włosomaniaczce, przez moją łazienkę przemknęło już wiele szamponów. Były te z silikonami i te bez, te które zawierały SLS'y jak i te, które koło nich stały na półkach. Miałam już niemalże wszystko. Alterrę też już kiedyś używałam, jednak do zupełnie innego rodzaju włosów, czy może jak kto woli - z innym działaniem, jednak wysyłając mamę do sklepu nie zwróciłam uwagi na to, by powiedzieć jej, który dokładnie szampon ma kupić, więc w mym posiadaniu znalazł się ten dodający objętości. Ja z tym nigdy problemu nie miałam, bo najzwyczajniej w świecie nie potrzebowałam jakiegoś specjalnego uniesienia, mimo to szamponu będę używać z ochotą - pachnie jak sok multiwitaminowy! Mam nadzieję, że działanie, a już przede wszystkim mycie mnie nie zawiedzie. 

Przepraszam za jakość zdjęć. Nie mam aparatu, więc posługuję się telefonem. 


9 komentarzy:

  1. Papaya is love <3

    aboutdrama.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for following. I followed back :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na telefon to aparat robi świetne zdjęcia! :D
    Szamponu nigdy nie miałam ale zamierzam kupić. Co prawda z innymi składnikami niż ten ale tej samej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z kofeiną? Ja też się na niego czaję. ;D

      Usuń
  4. great post! you've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other on GFC and bloglovin'?
    let me know on my blog :)
    xoxo
    Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za szamponami z tej serii, mam wrażenie, że włosy są "nieumyte" po myciu..
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam , więc nie mogę wyrazić swojej opini, ale jestem ciekawa;-)
    obserwujemy? Ja już;-))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't tried that shampoo, but i'm interested. Great blog. :)

    Would you like to follow each other? Follow me if you want and I'll follow back. :)
    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3