środa, 25 września 2013

Would you let me see beneath your beautiful?



Już po raz któryś z kolei dostaję pytania dotyczące wagi, odchudzania.. ogólnie tematów związanych z wyglądem i wiecie co wam powiem? Zaczęłam się nad tym głębiej zastanawiać. W końcu w dużej mierze to jak wyglądamy zależy od nas samych. TERAZ są zupełnie inne czasy. Jeśli mam jasną oprawę oczu, co ich nie podkreśla, biorę maskarę i dokładnie je tuszuję, jeśli nie podoba mi się moje włosy mogę je pofarbować, ściąć, doczepić.. Mogę malować paznokcie kolorami tęczy, a operacja plastyczna doda mi trochę tu i tam, a ujmie z drugiej strony. TERAZ wszystko jest możliwe, nie zauważyliście?

Co zrobić by być piękną, szczupłą i wysoką? Nie wiem i dlatego nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. I o ile możemy się pomalować, ćwiczyć, stosować dietę i nosić wysokie obcasy, to nie uwierzę w to jak ktoś powie mi, że nie miewa dni kiedy nic mu się nie chce. Nie ma takiej osoby, a w związku z tym nikt nie jest w stanie się tak codziennie "zmieniać".

Ale piszę o tym nie dlatego, żeby wytykać sobie, czy innym błędy bądź też dziwne nawyki. Chcę tylko powiedzieć, że będąc już któryś z kolei rok w klasie z niemalże samymi dziewczynami zauważyłam jedno. Każda bez wyjątku jest piękna w jednym i tym samym momencie. Nie ważne czy jest wysoka, czy niska, jest blondynką, brunetką czy może farbuje włosy - każda bez wyjątku jest piękna w jednej chwili.
Jest to chwila, podczas której na twarzy pojawia im się uśmiech. I nie próbujcie mi teraz wmawiać, że tak nie jest. Kiedy człowiek się uśmiecha to nawet humor staje się lepszy. Ile razy miewam dni w których moją jedyną ambicją jest wstać, zjeść i znów się położyć, tyle razy spoglądam w lustro, poprawiam jakoś włosy i po prostu się uśmiecham. Nawet wtedy kiedy siedzę cały dzień w piżamie, jem ciastka, a moje włosy wyglądają okropnie, bo właśnie akurat nałożyłam olej.

Dlatego też nie dam nikomu przepisu na to, jak wyglądać jak Julia Roberts, ale mogę Wam powiedzieć jak czuć się jak prawdziwa gwiazda. Uśmiechajcie się. Nawet pisząc tego posta się uśmiecham i sama do siebie, i trochę też do Was, mając nadzieję, że ktoś coś z tego posta wyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3