poniedziałek, 28 października 2013

Inglot goodies

Zakupy, które lubię najbardziej to zdecydowanie kosmetyki, a już w szczególności są to takie, których nie mogę dostać tu na miejscu, toteż prezenty jakie wczoraj dostałam ucieszyły mnie niezmiernie. To co trafiło do mojego posiadania widzicie na zdjęciach, a więc dwa lakiery do paznokci, pomadka w cielistym odcieniu (zdjęcia nie oddają koloru, niestety..), o której już dawno marzyłam i pędzelek do rozcierania, a także balsam do ust jako prezent do zakupów ;)))

Teraz już zmykam się uczyć na jutrzejszą kartkówkę i życzę udanego wieczoru! Buziaki :**


4 komentarze:

  1. jakim aparatem robisz zdjecia? moze dalabys w nastepnym poscie twoje zdjecia robione twoim aparatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sony alfa a200, jedyny aparat jakim robie zdjęcia to właśnie ten + postaram się dać coś następnym razem :))
      (dwa posty temu były moje zdjęcia robione tym aparatem właśnie :)))

      Usuń
  2. a gdzie kupiłaś takie kosmetyki ? gdy robisz posty typu że sobie coś kupiłaś może dawać gdzie(firma) i za ile !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama mi kupiła w Zielonej Górze :)) Oki postaram się dodawać coś takiego jak nie zapomnę :) Każda z rzeczy kosztowała ok. 20zł/ sztukę.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3