czwartek, 10 października 2013

Możemy zmienić nasz dom by było nam jak w niebie..

Wszyscy mi mówią, że nie uda mi się zmienić świata. Dlaczego nikt nie wierzy w idee tak piękne, o jakich nawet filozofom się nie śni? A w ogóle to skąd oni wszyscy wiedzą, że się nie da? Bo w internecie nie stoi jasno napisane jak tego dokonać? (Sprawdzałam...) Dlaczego w zasadzie nikt nie pyta co zrobić, żeby świat był lepszy? Mam wrażenie, że teraz nikogo już nic nie obchodzi. Urodzili się i żyją teraz by żyć w swoim małym ograniczonym świecie. To chore. 
Każdy chce, żeby było lepiej, ale nikt palcem nie ruszy. Ja nie wiem, przecież tak się nie da żyć.

"Co ja mam zrobić żeby uratować ludzkość?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3