środa, 16 października 2013

O moich ulubionych smakach..

Ten kto zna mnie choć trochę lepiej wie, że jedzenie, które lubię najbardziej ogranicza się do ryżu, kurczaka i makaronów pod wszelką postacią i ostatnio właśnie jadłam tylko tego typu rzeczy, a że najbardziej lubię podawać sobie jedzenie tak, by wyglądało na talerzu tak jak z restauracji z nielada zdarzenia, postanowiłam to uwiecznić chociażby tak częściowo, jak widać to na zdjęciach.
Mnie samej od patrzenia zachciało się jeść, ale to pewnie dlatego, że pamiętam, jak to wszystko smakowało, a nawet lepiej - po raz pierwszy zrobiłam sos tysiąca wysp i jestem zdania, że te sklepowe to totalny niewypał! I pewnie jak tylko dodam tego posta znajdę coś co mogłabym przekąsić, a zaraz potem przejrzę zeszyty na jutrzejszy dzień.



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3