środa, 23 października 2013

Remember only God can judge you..

Nie jest rzeczą przypadkową, że wielkie pomysły przychodzą albo podczas kąpieli, albo gdy człowiek idzie spać i tak też było z tym pomysłem, a mianowicie pomysłem na ten post. Postanawiając pisać o rzeczach konkretnych miałam nadzieję na spełnienie obietnicy i własnie robię pierwszy krok w tym kierunku.
Widząc mnie na pierwszy rzut oka na ten przykład w głowie wariuje mnóstwo myśli. Blondynka, więc głupia, anorektyczka, bo same kości, a mleka w dzieciństwie to już na pewno nie piła, co w zasadzie jest prawdą, bo mleka nie lubię. Ale nigdy nikt nie zastanawia się nad tym jaki kto jest naprawdę. Z autopsji wiem, że ktoś sprawiający wrażenie chociażby cichej i spokojnej osoby, może być zupełnie inny i na odwrót. Ciekawe, że szufladkujemy ludzi bardzo często nawet nieświadomie i oczywiście my jesteśmy wkładani do pudełek jak żołnierzyki. To przerażające, przecież tak naprawdę nikt nie chce być oceniany przez swój wygląd czy zachowanie, a jednak każdy jest. Z resztą nie to jest najgorsze. Najgorszym jest fakt, że niektórych takie zamykanie w ścisłych ramach poważnie krzywdzi. Kurcze, miejmy dystans do siebie i do innych, a już przede wszystkim przestańmy się w końcu przejmować zdaniem osób trzecich. Wszystkim to wyjdzie na dobre.

3 komentarze:

  1. Szczerze mowiac nie wiem. Bloga prowadze juz od 2 lat wiec te niepelna 130ludzi to i tak wydaje mi sie malo na tylee pracy wlozonej w bloga. :) A receptura na wiecej followerrsow? Hmmm...pisz na roznych blogach komentarze ale takze starajj sie regularnie i ciekawie pisac a zobaczysz czy predzej lub pozniej bedziesz miala wieksze grono swoich czytelniczkow. :* ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie osądzam ludzi po wyglądzie. W ogóle bardzo się staram wcale nikogo nie oceniać, bo każdy żyje, wygląda, robi co chce, bo to jego życie i nic mi do tego, więc ja nie z tych oceniających ani osądzających, zdarza mi się to bardzo sporadycznie i to raczej pod wpływem jakiejś znaczącej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3