sobota, 26 października 2013

Saturday shopping!

Sobota to mój ulubiony dzień tygodnia. Nie tylko dlatego, że jest to dzień wolny od szkoły, choć i samo to sprawia, że jest to piękny dzień. Sobota to też często dzień zakupów, a z połączenia tych dwóch rzeczy wychodzi coś pięknego. Dzisiejsze wyjście było dosyć spontaniczne. Jako, iż od pewnego czasu borykałam się z problemem jakim było znalezienie kurtki zimowej zaczęłyśmy z mamą od wizyty w ulubionym lumpie i nie zawiodłyśmy się wychodząc z dwoma kurtkami. Jedną - zimową, ot taką na zmianę, drugą - wiosenną. Ale po krótkim namyśle pojawił się pomysł odwiedzenia naszej miejscowej galerii i tak oto jestem posiadaczką cudownej kurtki na zimę, o której jeszcze kiedyś napiszę i tych dwóch cudeniek w promocyjnej cenie! 


6 komentarzy:

  1. Super! :)

    ZAPRASZAM! U MNIE DO WYGRANIA VANSY!! TO NIE ŚCIEMA!!

    http://f-village.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Okazja kurtka zimowa i wiosenna, zazdroszczę bo ja nadal nie znalazłam!
    Świetne te staniki, z jakiej są firmy? :>
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdradzisz ,w którym lumpie kupiłaś kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Sienkiewicza na przeciwko elektrycznego :))

      Usuń
  5. na prawdę cudny blog !
    uwielbiam to <3

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3