piątek, 25 października 2013

What's up?

Miał być outfit, ale brakuje mi czasami takich zwykłych postów, które nigdy nic nie wnoszą. Staram się ostatnio coraz częściej pracować nad grafiką, ale nie mam już tyle czasu co w wakacje, więc ograniczam się do nagłówka i koloru czcionek. Ale  moim postanowieniem na ferie, a już napewno na wakacje będzie nauka wszystkich kodów związanych z tworzeniem wyglądu. Wracając jednak do tego, co aktualne, muszę powiedzieć, że ten tydzień był całkiem przyjemny.. nooo może poza poprawą z historii, która jak się pewnie okaże była raczej pogrążeniem się niż poprawieniem oceny, ale staram się o tym zapomnieć : D

 A Najlepszym odkryciem tego tygodnia jest fakt, że moja klasa czyta mojego bloga, co wydaje mi się być tak zabawne, że już sama nie wiem co myśleć haha :**


2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie miałam głowy do tych wyglądów na blogu. Jadę na łatwiźnie i mi to wystarczy xD A co do szkoły, ja się boję o- WF! nie ma to jak mieć 2...Przyszłość staje w znaku zapytania. No i, ja osobiście nie lubię kiedy ktoś czyta z znajomych mojego bloga. A zwłaszcza jeśli komuś nie ufam. :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3