sobota, 23 listopada 2013

Beauty Haul!


Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale marny ze mnie fotograf, szczególnie w tych chłodniejszych miesiącach, kiedy przez cały dzień na dworze jest ciemno..
Moimi łupami w Rossie był puder Rimmel Stay Matte w kolorze transparentnym, o którym tyle się mówi, mój ukochany tusz do rzęs z Astora Big & Beautiful Lovely Doll, kredka Bourjois w kolorze Orange Punch i oczywiście pomadka Baby Lips od Maybelline (!!!), którą dokupiłam dzisiaj. Jestem mega zadowolona z zakupów! Oczywiście byłabym o wiele bardziej, gdybyśmy mieli tu też stoisko z Essence - wtedy wykupiłabym chyba wszystkie lakiery do paznokci! :DD Ostatnio to moja ulubiona firma na lakiery :))
Myślałam też o zakupie podkładu Rimmel Wake Me Up, ale jako, że moja buzia jakoś dziwnie dobrze wygląda ostatnio, zrezygnowałam.. muszę powykańczać wszystko inne i wtedy może w końcu się zdecyduję :)) A wracając do Baby Lips.. coś czuję, że całkiem niedługo będę mieć je wszystkie! :D




6 komentarzy:

  1. to czemu nie poszłaś do natury? tam jest chyba szafa z essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo promocji i tak nie było, a do natury mam dwa razy tyle drogi co do rossmanna

      Usuń
  2. co ma w sobie ta pomadka BABY LIPS ze jej tak pragnełas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samo to ile się o niej mówi w USA to już powód by ją mieć! :)

      Usuń
    2. a co o niej mówią ?

      Usuń
    3. wystarczy ze obejrzysz filmiki na YT, tam jest tego mnóstwo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3