sobota, 16 listopada 2013

I'm sick!

Ten weekend to jakaś totalna porażka. Uwielbiam chorować na koniec tygodnia. Z anginą i mnóstwem rzeczy do zrobienia jestem wręcz przepełniona energią... a właściwie byłabym, gdyby nie fakt, że wszystko mnie boli :cc Dlatego zostawiam Was z filmikiem mojej jednej z ulubionych dziewczyn (i nie, nie chodzi mi tu o makijaże) i lecę się dalej kurować :)) A z racji tego, że mój aktualny stan mnie już zaczyna wkurzać, wstawiam odcinek o wkurzaniu!

PS Zdałam pierwszy "egzamin" do bierzmowania na ocenę celującą! Jaram się!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania "egzaminu" i zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację zdanego testu :) zdrowiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Grauluję zdanego tekstu! I dziękuję Ci za ten filmik, jeszcze nie znałam tej youtuberki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje.
    Zdawałaś w kościele pod wezwaniem D.Ś. ?

    choocomilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej czym prędzej! :)
    obs za obs? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :)

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3