wtorek, 26 listopada 2013

Kwiaty w listopadzie..

 Czy wszyscy już pokończyli swoje listy do Mikołaja? Ja jestem juz prawie przy końcu, ale póki do zimy mamy jeszcze trochę czasu, staram się cieszyć każdym jesiennym słońcem. Dlatego też uwiecznienie kwiatów, w dodatku żółtych, które jednak kojarzyłyby się nam wszystkim z wiosną, było koniecznością.
A wiecie, że do świąt zostało już tylko 28 dni, a gdy odliczymy weekendy zostaje ich tylko 20?! Nie mogę się już doczekać tej przerwy od szkoły. Czy ktokolwiek w tym roku daje radę? Mnie już pada na głowę od nadmiaru informacji, a samo to, jak nauczyciele podchodzą do sprawy może człowieka nieźle zdemotywować. 
Mam nadzieję, że się trzymacie. Mój plan na dziś? Sex and the City Movie, a potem nadrabiam zaległości w serialu! Buziaki :*

1 komentarz:

  1. śliczne kwiaty :)
    mój list do Mikołaja jeszcze nie napisany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3