czwartek, 28 listopada 2013

U smile..

 Cześć! :* Co słychać w wielkim świecie? Ja staram się śpiewać między atakami kaszlu i robię pracę konkursową, ale przede wszystkim jednak kaszlę. Chyba jeszcze do końca nie wyzdrowiałam po ostatnim.
Wciąż ciężko mi oddychać, ale to chyba kwestia ogrzewania, które zawsze przeszkadzało mi w funkcjonowaniu. Swoją drogą ostatnio pisałam o Sex and the City Movie. Obejrzałam też dwójkę (jedynka lepsza, aleeeee...). ZAKOCHAŁAM SIĘ! Dawno żaden film nie zmieniał u mnie nastroju w takim tempie! Płakałam chyba cztery razy i śmiałam się również wiele. Genialny... może to kwestia tego, że w sam serial jest moją ulubioną i przeważnie jedyną rzeczą oglądaną przeze mnie w telewizji, a Carrie czasami przypomina mi mnie, niemniej jednak polecam! :)))
Dobra, wiecie co.. idę dalej umierać, życzę miłego wieczoruuu :**

3 komentarze:

  1. jej, nie lubię być chora :((
    Zdrowiej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej Kochana ! :*
    Śliczne masz oczy ! :))

    http://ohmyclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz sliczne oczy!!!! ;o

    zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3