środa, 25 grudnia 2013

On the first day of Christmas...


Wesołych Świąt Wszystkim, raz jeszcze :* Moje takie z pewnością są, w każdym razie są inne niż zazwyczaj i wcale nie chodzi mi o brak śniegu, chociaż może to i przez to. Atmosfera w tym roku jest zupełnie inna, niż do tej pory. Święta to coś, co zdaje się zaczynam lubić. Z resztą jak nie lubić takiej ilości jedzenia na raz ? :DD Coś wspaniałego, prawda ?! :)) Dobra, dooobra. Kończę już, bo w zasadzie miałam dać tylko zdjęcia, ale napiszę coś na dniach! Buziaki :*















  I jeszcze na końcuuuu moje zdjęcia :)))))!!
  



3 komentarze:

  1. świetna szczotka ;))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam TT i jestem zadowolona ;)
    Hmm musze sie skusic na ta paletke ze sleeka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna paleta cieni:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3