niedziela, 1 grudnia 2013

Red Lips...

Wiecie co się właśnie zaczęło?! GRUDZIEN! Do świąt zostało już tak niewiele, a potem będzie Sylwester! Moje ulubione święto w całym roku. Nawet za urodzinami tak nie tęsknię, jak za Sylwestrem, sama nie wiem czemu. W każdym razie nie mogę się już doczekać. Tak samo jak nie mogę doczekać się dzisiejszego obiadu, ale żarłoki już tak mają, że zawsze czekają na jedzenie. I to jest właśnie w byciu żarłokiem uciążliwe. No nic, lecę zająć się czymkolwiek byle nie myśleć o lekcjach i do następnego! :*

6 komentarzy:

  1. Ja też sto razy bardziej wolę sylwestra niż np urodziny, mimo że jest w zime :(
    Zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj wspominałam sobie że już za miesiąc Sylwester! Aaaaa jak ten czas szybko leci! I znowu będę o rok starsza. ;(((
    + Cudny makijaż! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tutaj przypadkiem :) i spodobało mi się :) dodaje do obserwowanych i jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :) www.madamejoliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez kocham grudzień. Śliczna jesteś. ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czy wiesz kiedy spotkanie z kościoła? (odpowiedz na asku na pytania)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3