czwartek, 9 stycznia 2014

9/01/14




Tydzień już się na szczęście kończy. Nie mogę doczekać się weekendu, a już tym bardziej ferii zimowych, czy może raczej... wiosennych. Uwielbiam tegoroczną pogodę. Od paru lat marzyło mi się przeżyć zimę na wyspach i oto proszę! Anglia to może nie jest, ale pogoda iście wspaniała! Jedynym minusem, jak sądzę, są choroby, które na całe szczęście omijają mnie szerokim łukiem, mimo, że wszyscy wokół jeszcze kilka dni temu przeżywali chorobowy koszmar.

Zdjęcia z dzisiejszego posta nijak mają się do tego, co napisałam przed chwilą, ale nie jestem na tyle kreatywna, żeby pisać całego długiego posta na jeden jedyny temat, dlatego, teraz zajmę się zdjęciami.
Poznajcie Felę - misię mojego Mikołaja. Czyż nie jest cudowna? Jeden z tegorocznej kolekcji będzie należał do mnie i wpisuję to na moją listę MUST HAVES na rok 2014!
Trzymajcie się ciepło i do następnego! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3