piątek, 24 stycznia 2014

Baby, it's cold outside!

   
Zaczynam wierzyć w to, że życie człowieka to pasmo smutku i cierpienia. Tyle rzeczy do nauczenia na jeden dzień?! Dobry żart. Tak czy siak, jeszcze tydzień i będą ferie ( i znów nauka, żeby ponadrabiać wszystko :P tak, taaaaak - kocham liceum! <3 p="">
No, a w ogóle... widział ktoś pogodę na najbliższe dni? Zapowiada się niezły mróz. Nie wiem jak to przeżyję, ale mam nadzieję, że się uda. Dobrze, że do szkoły mam blisko, to przynajmniej na dwór nie będzie trzeba wychodzić zbyt często. 
Mam ochotę dodać jakiś OOTD, czy chociażby zdjęcia z dworu, ale boję się nawet palec za okno wystawić, żeby nie zmarznąć. Jestem ciepłolubem, zdecydowanie. A niech no mi się przypomni latem, to co mówiłam o zimie, kiedy będę topić się i niemalże umierać z przegrzania :PP
Zapowiada się dziś dłuuuga noc. Zapraszam na ASK'a. Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3