sobota, 18 stycznia 2014

Hello Weekend!

Jeszcze tylko dwa tygodnie do ferii i znów wolne! Jestem prze-mega-szczęśliwa! Z resztą każdy jeden wolny dzień wywołuje u mnie radość, nawet jeżeli tak jak dziś budzę się przed 9. 
Pogoda za oknem jest świetna i mimo porannego mrozu zacznę wyczekiwać wiosny, do której niestety jeszcze tak daleko. Zima to chyba najdłuższa pora roku ever! Bo o ile lato to z pewnością czerwiec, lipiec i sierpień, oraz jakieś tam pojedyńcze dni w ciągu roku, to zima potrafi zacząć się już w październiku i trwać  z przerwami do maja! Brr! Aż mi się zimno zrobiło na samą myśl. Miejmy nadzieję, że w tym roku szybko sobie pójdzie. Ja już mam ochotę na okulary słoneczne, lody na patyku i sukienki! Lecę zająć się jakimiś lekcjami, ale jakby co, to jestem na ASK'u :))).

3 komentarze:

  1. Ja też cieszę się, że już weekend! :)

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga zbrzydnij,bo mam kompleksy! :** Tak wgl to jestes swietna aktorka!*.* Haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3