wtorek, 4 lutego 2014

20 FACTS ABOUT ME


  1. Moim marzeniem jest ściąć włosy na chłopca, ale nikt mi na to nie pozwala i pewnie nigdy tego nie zrobię.
  2. Kiedy już zabieram się za sprzątanie, robię to zazwyczaj w piątki lub niedziele około godziny 10 wieczór.
  3. Z moim chłopakiem poznaliśmy się przez Gadu - Gadu.
  4. Nigdy w życiu nie leciałam samolotem i zastanawiam się, czy kiedy już będę, to czy będę się bała.
  5. Przy następnym remoncie, chciałabym zmienić kolorystykę pokoju na biały, a w zasadzie biało - czarny.
  6. Kiedy nastawiam budzik, staram się nie patrzeć na ilość godzin snu, jaka mi została, bo wtedy zawsze jestem zła na to, że znów się nie wyśpię.
  7. Często mówię, rzeczy, których nie powinnam, a potem zastanawiam się po co to powiedziałam.
  8. W przyszłości chciałabym mieć w kuchni metalowe żaluzje.
  9. Nawet jeżeli mam stosunkowo krótkie paznokcie, boję się, że mogłabym je złamać.
  10. Nie lubię jabłecznika, mimo, że ciasto mi smakuje i jabłka same w sobie też, to kiedy muszę zjeść jabłecznik, jest mi słabo.
  11. Uwielbiam czarny humor i jestem tym bardzo często przerażona.
  12. Przez to, że nie lubię swojego pokoju, rzadko mam ochotę na sprzątanie go.
  13. Chciałabym dodawać więcej postów na bloga, ale rzadko mam pomysły na notki z głębszym przekazem.
  14. Mimo, że mam dużo kolczyków, od jakiegoś czasu noszę tylko te ze złota lub srebra.
  15. Nie lubię chodzić sama do miasta, więc jeśli mogę, staram się rozmawiać z kimś przez telefon.
  16. Lubię łykać tabletki - kapsułki i jedynym plusem tego, że coś mnie boli, jest to, że mogę połknąć kapsułkę.
  17. Często łapię się na tym, że jestem blondynką i sama się z tego śmieję.
  18. Po zjedzeniu naprawdę dużego obiadu potrafię powiedzieć, że jestem głodna. Nie dlatego, że faktycznie jestem, tylko dlatego, że lubię jeść.
  19. Nie umiem pływać. W zasadzie unoszę się na wodzie, póki ktoś nie zacznie chlapać wodą, lub nie podpłynie za blisko. Poruszanie się w wodzie zawsze sprawia mi problemy. 
  20. Wkurzają mnie zakupowicze w supermarketach, którym nigdy się nie spieszy i spacerują po sklepie z wielkimi koszykami jak po promenadzie nad morzem.

2 komentarze:

  1. jak chcesz sciac wlosy to zetnij, to twoje zycie :)))
    dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ścięcie włosów to bardzo radykalna zmiana :D ale jeśli masz odwagę - próbuj :)
    mam to samo, jeśli chodzi o numerek 4 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3