piątek, 7 lutego 2014

30 DAYS SQUAT CHALLENGE!


Cześć! Dzisiejszy post trochę z innej beczki. Do wakacji co prawda jeszcze trochę czasu, ale postanowiłam w końcu zabrać się za jakieś ćwiczenia. Przede mną 30-dniowe wyzwanie z przysiadami. Mam zamiar je wykonać chociażby dlatego, że przez ostatnie 3 dni zjadłam sama prawie dwie tabliczki czekolady. Nie dość, że jest mi słabo na samą myśl, to wykonanie "kalendarza" ćwiczeń zajęło mi sporo czasu, a jak wszyscy wiemy, marnowanie czasu to straszne marnowanie czasu ;PP Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału, w końcu nie ma nic lepszego niż wysportowane ciało. Na plażach będziemy wymiatać, gwarantuję! Za mną już dzień pierwszy wyzwania, a wy trzymajcie się i ćwiczcie! Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Oj też zamierzam ćwiczyć tylko jakoś mi to nie wychodzi. :// Zawsze mówię 'aa dzisiaj się za to zabiorę'' a potem jak się okazuje nie chce mi się lub po prostu po paru dniach mam dosyć. Jeśli chciałabyś zaczerpnąć inspiracji, zmotywować się lub poznać kilka porad odnośnie odżywiania zapraszam później do mnie na bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zamierzam wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć ! :) Życze wytrwałości kochana OBSERWUJE




    Zapraszam na mojego bloga, ktory powstał 2 dni temu :) Pojawią się na nim stylizacje, posty tematyczne itd ;3
    Wejdź, pooglądaj i zaobserwuj ! ;3
    Jeśli bawisz sie w obserwacje za obserwacje okej tylko daj znac ze obserwujesz :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3