czwartek, 6 lutego 2014

BIOVAX Naturalne Oleje - MASECZKA INTENSYWNIE REGENERUJĄCA



Dawno nie było niczego o włosach, a całkiem dużo rzeczy mogłabym napisać. Po pierwsze byłam u fryzjera. Proste włosy były dla mnie zbyt ciężkie i zdecydowałam się na cieniowanie. Oczywiście nie na długości, tylko przy twarzy, ale to zawsze coś! Przy następnej wizycie zapewne zmienię zdanie i wrócę do cięcia w kształcie litery "U", ale zanim to nastąpi, pożyję trochę z takimi, jakie mam. Kolejną sprawą jest na pewno to, że używanie suchego szamponu (mówiłam o nim kilka postów temu :))) nawet mi się spodobało, nie stosuję go codziennie, czy może dokładniej się wyrażę, regularnie, ale raz na jakiś czas, kiedy nie mam ochoty na mycie włosów, sprawdza się idealnie. Jest o wiele lepszy od tych, których używałam kilka lat temu. Ładnie pachnie, włosy są odświeżone i nie zostaje po nim ani śladu! Zastanawiam się, czy nie dodać o nim posta.
No ale wracając do produktu, o którym miałam dzisiaj pisać. Kilka dni temu zobaczyłam na blogu Estrelli, że w Biedronce można kupić produkty L'biotica z serii Biovax! Nie obeszło się bez telefonu do mamy, która wybierała się właśnie do miasta ;))). Zawsze chciałam przetestować ich maski, ale nigdy nie było okazji. A tu proszę! Nie dosyć, że blisko, wybór jest i jeszcze na dodatek tanio, bo jedna saszetka kosztuje niecałe dwa złote. Te, które ja mam, są intensywnie regenerujące i zawierają w sobie olej kokosowy, makadamia i arganowy. Dzisiaj użyłam maseczki po raz pierwszy, a saszetka jest jeszcze w połowie pełna. Najprzyjemniejszy jest moment spłukiwania, włosy są wtedy bardzo gładkie i w dodatku ładnie pachną. Konstystencja typowo jak maska. Nie jest zbita i nie leje się. Moim zdaniem same plusy.
Próbował ktoś innych z tej serii? Ciekawa jestem jak się sprawują.



1 komentarz:

  1. lubię ta maskę ;) w ogóle bardzo pasują mi ich produkty :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3