niedziela, 9 lutego 2014

Czy w życiu ważna jest szynka?



Dawno nie było takiego dnia, w którym myślałabym nad sensem czegokolwiek. I nie chodzi mi tu o produkcję rajkolan w zamian za rajstopy, czy historię powstawania szynki, albo serowych chipsów z Biedronki. Chodzi mi o coś więcej. No wiecie, o coś, co człowiekowi w życiu sprawia przyjemność.
Jeszcze trochę i będziemy wybierać przedmioty, które nas interesują, jeżeli chodzi o dalszą naukę. I w zasadzie wszystko już sobie poukładałam i czekam na formularz do wypełnienia, ale zastanawiam się, co będzie, jeśli się rozmyślę nagle w środku ostatniej klasy?
Wszyscy mówią, że w dzisiejszym świecie ważne są pieniądze. Nie będę zaprzeczać, bo bez pieniędzy za wiele człowiek nie zdziała, ale moim zdaniem ważniejsza jest pasja, czy chociażby chęć działania.
Myśląc nad tym, kim chcę być w przyszłości zawsze dochodzę do momentu, w którym uświadamiam sobie, że wolałabym robić coś całym sercem, niż męczyć się całe życie za grube pieniądze. No właśnie, ale co tak naprawdę sprawia mi tyle radości, by jeszcze połączyć to z pracą ?
A jeśli już wiem, to czy da się z tego utrzymać? No wiecie, na świecie jest wielu utalentowanych malarzy, więc czemu tylko o nielicznych uczą w szkołach? Mam wrażenie, że poza talentem, człowiem musi swoją osobą nieść jakąś historię. 
Ciekawe jaka będzie moja...

2 komentarze:

  1. Piszesz super :D
    Miło się czyta :)
    poza talentem ciężka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje całkowitą, nie tylko talent jest ważny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3