wtorek, 11 lutego 2014

I'm so girly today!


Cześć :* Dzisiejszy dzień miałam poświęcić na pisanie rozprawki, albo chociaż na przeczytanie kilku tematów z historii, no ale jak zwykle, kurczę, nie wyszło. Mam nadzieję, że jednak wieczorem się za to zabiorę, bo do końca ferii już niewiele mi zostało. Od paru dni za oknem mamy taką ładną pogodę, że mogłabym codziennie nosić sukienki i spódniczki, ale dziś zamiast tego, mam moją nową opaskę kupioną wczoraj przy okazji wyjazdu do Gorzowa :))  
Mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie wiosna, bo w sklepach już można kupić ciuchy z nowych kolekcji, a kolory są taaaaaakie cudowne. Pastele to najlepsze, co człowiek mógł kiedykolwiek wymyślić, szczególnie wiosną, gdy wszystko jest takie nowe i świeże.  Ale koniec gadania... lecę oglądać serial :P

2 komentarze:

  1. racja..pogoda jest cudowna aż mam ochotę pojezdzic na rolkach :)
    zapraszam na nowy post :
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez masz sliczne oczy i wogole sliczna z ciebie dziewczyna :) powodzenia przy pisaniu rozprawki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3