sobota, 8 lutego 2014

SOBOTA


Udało mi się dzisiaj wypić granulowaną herbatę cytrynową, pójść do miasta z mamą, przejść się na spacer, zjeść gotowaną kukurydzę z mikrofalówki, pograć w Assassin's Creed 2, ściągnąć nową grę na telefon, zrobić 60 przysiadów i skomentować pare blogów. Do tego zrobiłam jeszcze parę rzeczy, o których nie pamiętam, ale w gruncie rzeczy chodzi o to, że mamy dziś sobotę, co oznacza, że pojutrze rozpocznie się drugi tydzień ferii. W zasadzie nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że miałam się uczyć, albo chociaż porobić notatki. Dodatkowo, aż do połowy kwietnia nie będzie chyba żadnego wolnego, więc jakby to dobrze ująć, mamy przerąbane! Jutro chyba w końcu dodam jakiś makijaż, póki co szukam inspiracji. 
Trzymajcie się, kochani! :*

3 komentarze:

  1. Masz śliczniutki uśmiech ! Obserwuje
    Zapraszam na mojego nowego bloga :
    fashion--our--passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny masz uśmiech
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3