poniedziałek, 24 marca 2014

poniedziałki mogą być fajne



Dzisiejszy dzień całkiem udany, nie powiem. Lekcje takie sobie, ale przyznam, że było wesoło. Wiecie, chciałabym napisać w końcu coś o czym lubię pisać, o jakimś lakierze do paznokci czy nowym szamponie, ale zwyczajnie nie mam kiedy. O robieniu zdjęć mojej osobie już nie wspomnę, bo z tym to zawsze jest dużo roboty. To, że teraz piszę, to tylko zabicie czasu. Nauka na sprawdzian z biologii mnie nie zachęca, a skoro i tak czekam na pizzę, to w zasadzie napisanie kilku zdań nie jest aż takim wielkim marnowaniem czasu. 

A wspominałam już, że szukam sukienki / spódniczki na bierzmowanie? Nie mogę się zdecydować na nic, a przejrzałam już chyba wszystkie możliwe sklepy internetowe. Ma ktoś jakiś pomysł, gdzie jeszcze mogę zajrzeć? Wolałabym to mieć już za sobą.. 

\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3