wtorek, 20 maja 2014

mini INSTA MIX - maj


Owoce i warzywa to coś, czego ostatnio u mnie nie brakuje, a to dlatego, że moja walka z trądzikiem zaczęła mi już nieźle przeszkadzać, więc teraz walczę już każdym możliwym sposobem. Ostatnimi czasy wybieram zielone!
Coś co kocham, czyli paski i złoto. Naszyjnik zdecydowanie trafia na listę "favs of the month"!
Już czuję lato, co z resztą można zobaczyć. Kolory inne niż biel, czerń i szarości to żadko spotykany widok w moich stylizacjach, jednak słońce już zaczyna nieźle grzać, więc postanowiłam wprowadzić nieco inne barwy do szafy :))
Kolejna miłość miesiąca - zegarek! Uwielbiam go i nie wyobrażam sobie lepszego. Co prawda obsługa jest nieco gorsza niż wygląd, ale powoli zaczynam się tego uczyć, aż wstyd!
Bez czekolady się nie obyło - Monte Crunchy, czyli moja miłość z wczesnego dzieciństwa doprawiona pyszną granolą. Więcej takich bajerów prosimy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3