środa, 25 czerwca 2014

ICanCook: Ciasto / Tort czekoladowy z kremem i wiśniami.


Pyszności ciąg dalszy, ale obiecuję, że niedługo pojawi się też coś innego. Dziś przychodzę do Was z czymś, co zobaczyłam na blogu Czekoladą utkane. Jest to ciasto, czy jak kto woli tort czekoladowy z kremem i owocami. Ja swój dodatkowo przyozdobiłam posypką czekoladową. Muszę przyznać, że jest to najpyszniejsze ciasto czekoladowe jakie dotąd jadłam - może dlatego, że wykonałam je sama, a właściwie z pomocą Matta. Na zdjęciach wygląda jakby było nieco surowe, ale uwieżcie, że wcale takie nie jest. Wydaje mi się, że jest to kwestia rozpuszczonej, a następnie zastygniętej po pieczeniu czekolady.


Ciasto samo w sobie nie należy to tych pulchnych i jest raczej zbite, dlatego krem z owocami idealnie dodają mu wilgoci. Początkowo plaowałam pokryć wiśniami całą powierzchnię tortu, jednak wizja ręcznego drylowania mnie przerosła i mimo, że w końcu udało nam się pozbawić pestek wszystkie owoce, to użyłam jedynie niewielu tworząc wiśniową "koronę".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3