sobota, 12 lipca 2014

EFFORTLESS


Nigdy nie myślałam, że sobota w wakacje ucieszy mnie tak bardzo.. w końcu są wakacje, więc i tak cały czas jest wolne, jednak dziś mam też wolne od placów zabaw, łąk, parków, wycinanek i balonów.  Chyba muszę się poważnie zastanowić nad tym, czy praca z dziećmi to coś dla mnie...
W każdym razie wczoraj byliśmy na koncercie "Lata ZET i dwójki", z resztą jak wszyscy inni mieszkańcy miasta i było całkiem spoko. Mój wianek przeżył. Ledwo, ale jednak. Było fajnie. Trzymajcie się ; *




1 komentarz:

  1. NIgdy nie rób niczego wbrew sobie, pamiętaj! :)

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom słonecznych, udanych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji spędzonych w otoczeniu samych pozytywnych ludzi! ;)


    Co powiesz na wzajemną obserwację? z mojej strony gotowe.


    PS. czy mogłabym liczyć na like? byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3