środa, 9 lipca 2014

summer days


Letnie poranki są moim zdaniem idealne na robienie zdjęć i śpiewanie hitów z Greese. Zawsze wydawało mi się, że mój głos pasuje do tych piosenek, szczególnie do tej, którą uwielbiam i słuchać i śpiewać, czyli "Summer Nights". Jest żywa, lekka i przyjemna, a w dodatku śpiewa się ją w duecie. Ale mniejsza, chciałam tylko przypomnieć, że mija nam właśnie drugi tydzień wakacji! Nim się obejżymy minie nam lipiec, a potem sierpień i znów zacznie się szkoła. Dwa miesiące to zdecydowanie za krótko!


3 komentarze:

  1. Jesteś przepiękna! :):) Super jakość zdjęć! :) Jak przeczytałam "Summer Nights" to zaczęłam sobie to nucić :D Ja co prawda nie oglądałam Grease, ale znam chyba ze dwie albo 3 piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne oczy!
    Musze przyznać,że także uwielbiam śpiewać tą piosenkę. Całkiem niedawno nawet leciała w moich słuchawkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś! :* obserwuje, pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3