czwartek, 10 lipca 2014


Wakacje to świetny czas na robienie zdjęć. Jest to też idealna pora na długie spacery, nie tylko długie dla mnie czy Matta, ale też dla jednej nieco mniejszej pary stóp. Takie spacery kończą się najlepiej wtedy, gdy zabieramy ze sobą aparat, a młody ma ochotę współpracować i zapozuje do kilku ujęć.
Na zdjęciach widać też nieco więcej z mojego wczorajszego stroju dnia, więc odsyłam też do poprzedniego wpisu. Tylko nie zwracajcie uwagi na moje nogi - spokojnie, z nikim się nie biłam! :)) W sobotę przewrócił nam się kajak i oto co mi pozostało (to plus komary) po weekendzie w wodzie :))) 












1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia z Mattem. Ja bardzo lubię wakacje za to, że właśnie można spokojnie robić zdjęcia :)
    Wyszły Ci dobrze. Fajna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3