poniedziałek, 7 lipca 2014

ZIAJA: oczyszczanie - liście manuka


Chciałam Wam pokazać co wczoraj dostałam. Od paru lat szukam idealnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i wciąż coś testuję. Przyszedł więc i czas na produkty firmy Ziaja, z którymi nie raz miałam już styczność. Tym razem jest to seria  oczyszczanie - liście manuka. Wizażanki oceniły ją bardzo wysoko, więc mam nadzieję, że i u mnie zdziała cuda.
Produkty te mają lekko chemiczny zapach, ale można wyczuć też nutkę cytrusów, co na lato uważam jest idealnym zapachem. Nie są ciężkie, nie zostawiają żadnego filmu na twarzy, mogłabym się pokusić o stwierdzenie, że nawet lekko ożeźwiają. Opakowania są wygodne w użyciu, utrzymane w typowym dla Ziaji stylu. Teraz już nic, tylko testować!


1 komentarz:

  1. Może się skuszę na to, bo też poszukuje czegoś idealnego dla mnie. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3