poniedziałek, 11 sierpnia 2014

B&W

Uświadomiłam sobie właśnie, że mamy już prawie połowę sierpnia. Czy tylko mi wakacje lecą tak szybko? Dopiero co mieliśmy koniec roku.  Mimo, że brakuje mi kilku osób, nie chcę wracać. Ten rok minie w mgnieniu oka, wiem to... Za kilka dni jedziemy nad morze, cieszę się, bo wpadnie tu więcej postów i przede wszystkim więcej zdjęć. Chyba jestem już uzależniona od fotografii, ale wciąż waham się jeśli chodzi o kupno własnego aparatu, bo zupełnie się na tym nie znam. Może niedługo się przełamię, chciałabym...

3 komentarze:

  1. Nie wahaj się tylko kupuj! Ja swojego nikona noszę wszędzie gdzie tylko mogę i nie żałuję bo mam zebraną na komputerze całkiem przyjemną kolekcję zdjęć :)
    Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te tak strasznie szybko zleciały. Niestety czas nam przyspiesza ;)
    Nawet się nie obejrzę, a będzie maj i matura xD

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też szybko lecą wakacje :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3