wtorek, 5 sierpnia 2014

Jesienna WISHLISTA.


Nowa pora roku zbliża się do nas wielkimi krokami i mimo, że za oknem jeszcze tego nie widać, to witryny sklepowe już zmieniają swój klimat. Jesień nie będzie się u mnie jakoś znacząco różniła od poprzedniej, jednak znalazłam kilka rzeczy, które zdecydowanie muszą znaleźć się w mojej szafie. Na pierwszy ogień idzie kurtka. Skórzana kurtka biker to coś, o czym myślę już od jakiegoś czasu, zwłaszcza, gdy mowa jest o takiej w kolorze czarnym. To właśnie ten kolor, jako mój ulubiony do noszenia, będzie dominował tym razem, tak jak bywało to w poprzednich sezonach. Kolejne dwie bardzo ważne rzeczy - torba, znów koniecznie czarna i koniecznie obszerna, oraz długi, siwy kardigan - najlepiej bez guzików. Następna sprawa, to sprawa dodatków. Naszyjnik z kamieniami podbił moje serce przy okazji poprzednich zakupów w Zarze, a beanie bez nadruków to już klasyk. Na deser coś w kolorze - czerwony szal w kratę. Obowiązkowo długi i obowiązkowo szeroki.

KURTKA - MANGO (469 PLN) NASZYJNIK - ZARA (99,90 PLN) KARDIGAN - H&M (129,90 PLN) CZAPKA - H&M (19,90 PLN) TORBA - MANGO (95 PLN)

3 komentarze:

  1. Mimo,że naszyjnik mi się bardzo podoba nie dałabym za niego 100zł :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O nieee, hahhaha xd myslalam ze nikt tego nie zobaczy xd sama nie wiem po co dodałam ale bardzoooo dziekuuuje :*
    Z tym lusterkiem sama byłam zla ;pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3