środa, 20 sierpnia 2014

NEW FAVS | Essie - a list & Golden Rose Rich Color - 20


Pieniądze w portfelu zdecydowanie nie są u mnie częstym widokiem, a to dlatego, że szybko znajdują sobie nowy dom, w zamian za co staję się posiadaczką takich oto cudeniek. Lakier z Golden Rose nabyłam jeszcze na wakacjach, ten z Essie już po powrocie i mimo, że kosztował mnie prawie 8€, nie żałuję. Ten pierwszy - srebrny, w kolorze nr 20, drugi - o nazwie a list z numerem 55. Mają szerokie, wygodne pędzelki, a na paznokciach prezentują się bosko. Już wyobrażam sobie połączenie tych dwóch późną jesienią - to będzie coś pięknego! 




1 komentarz:

  1. oj skąd ja to znam, jak tylko pojawia się nadwyżka finansowa to przerzucam ją na coś ;)
    zapraszam
    http://refreshing-mind-of-slonku.blogspot.co.uk/2014/08/i-kiedy-przyjdzie-mi-zdecydowac-o-moim.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3