niedziela, 7 września 2014

Every inch of you is perfect!


Właśnie sobie uświadomiłam, że wakacje się już skończyły i mamy po prostu weekend! Minął tydzień (?) szkoły, a mam wrażenie, że właśnie zaczyna się drugi semestr i przychodzą te ciepłe dni - o tak, pogoda jest genialna! Jak tak dalej pójdzie, jeszcze w tym tygodniu założę sandały. Przez to, że wciąż możemy się cieszyć takimi temperaturami, uśmiech nie znika mi z twarzy, mimo niewyspania, nawału lekcji i całego tego szaleństwa. Druga klasa będzie takim hardcorem, że aż nie chcę o tym myśleć. No i znów zmienił mi się plan - jak zwykle na gorsze. Nigdy nie myślałam, że może być tak źle, ale jednak... Z resztą, co za różnica. Życzę Wam wszystkim takiego humoru, jaki sama mam! Do następnego :*


2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz. Ten tydzień szkoły był średni. Oby były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole :)
    Zaraziłaś mnie swoim uśmiechem :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3