niedziela, 5 października 2014

NOTD - PERFECT LOOK by ASTOR


Wspominałam już o mojej obsesji jaką są paznokcie? Zwłaszcza ostatnio to właśnie one są dla mnie czymś, co sprawia, że czuję się dużo lepiej. Jeśli chodzi o kolor, to właśnie taki nudziak marzył mi się już od kiedy pamiętam, jednak nigdy nie mogłam trafić na tak genialny kolor, jakim jest 107 PERFECT LOOK od Astora. I pewnie nigdy nie trafiłby on w moje posiadanie, gdyby nie przedstawienie, jakie właśnie szykujemy z DPZW. Czuję, że lakier ten trafi na listę moich jesiennych ulubieńców, a jeśli takowa powstanie, to możecie być pewni, że dam o niej znać na blogu. Tymczasem pozdrawiam cieplutko i do następnego! :*



1 komentarz:

  1. śliczny kolor!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3