środa, 1 października 2014

SICK!


Próbowaliście kiedyś pójść do szkoły chorzy? Nie polecam, zwłaszcza, gdy do napisania jest rozprawka z romantyzmu (Chyba, że chcecie się udusić...). Ja niestety spróbowałam i muszę powiedzieć, że nie był to najlepszy wybór. Swoją drogą nie spodziewałam się choroby, bo jeszcze kilka dni temu czułam się świetnie, a tu proszę, trup nie człowiek. O ile katar co jakiś czas ustępuje, o tyle jeszcze jakoś funkcjonuję. 
To, co widzicie na zdjęciach to gazetka szkolna, a w zasadzie przygotowywanie gazetki. Nigdy nie myślałam, że kolorowe bloki przydadzą mi się tak bardzo w tym wieku, a tym czasem używam ich średnio co dwa tygodnie. 
Chciałabym napisać coś więcej, ale wybaczcie, umieram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3