sobota, 11 października 2014

Żona modna - czyli kilka słów o oświeceniowych kobietach.


Czy którekolwiek z Was zastanawiało się jak się czuły kobiety tych kilka wieków temu? Póki nie przyszło mi być "Żoną modną" nawet przez myśl mi nie przeszło, że bycie damą może być tak ciężkie. Mam oczywiście na myśli makijaże, fryzury i przede wszystkim stroje, które ważyły tyle, co mój plecak w dniu, kiedy wracam do domu przed czwartą, albo i jeszcze więcej. Układanie włosów musiało być chyba katorgą, nie wspomnę już o wiecznym unikaniu słońca. Swoją drogą musicie przyznać, że do twarzy mi w koronkach. Czułam się wczoraj iście królewsko i życzę wszystkim, żeby kiedykolwiek mogli doświadczyć czegoś tak cudownego. 
Pozdrawiam gorąco!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3