środa, 5 listopada 2014

hello!


Jak ten czas szybko leci! Już mamy listopad, a jakby kilka dni temu opalałam się nad Morzem Śródziemnym. Ani się obejrzę, a będziemy mieli święta, których swoją drogą nie mogę się już doczekać. Skończyłam jeszcze  przed chwilą słuchać "Pana Tadeusza" i korzystając z wolnej chwili, postanowiłam coś tu napisać. Bardzo brakuje mi już lata, mimo, że ten tydzień był i jeszcze nadal jest wyjątkowo ciepły, ale wiem, że niedługo się to skończy. I wiem też doskonale, że narzekanie na pogodę to coś, o co u mnie nie trzeba prosić, ale muszę się o tym czasem wygadać, taka kolej rzeczy. Pozostawiam Was z uśmiechniętymi zdjęciami, zrobionymi jakiś czas temu, a sama uciekam - to jeszcze nie koniec zajęć na dziś! 

1 komentarz:

  1. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3