czwartek, 5 lutego 2015

Pionowe linie drzew...


Czy tylko u nas na zachodzie takie piękne widoki? Tak jak nienawidzę zimy, tak bardzo podobało mi się to, co dziś widziałam, a muszę przyznać, że śniegu mam już dosyć na kolejnych kilka lat. W każdym razie zimowe widoki o zachodzie słońca to jedne z tych najpiękniejszych i zdecydowanie poprawiają one nawet najmniej ciekawe dni, takie, jak chociażby dzisiejszy. Mimo, że do weekendu został nam jedynie piątek, już wiem, że będzie to długi dzień, jak z resztą wszystkie w tym tygodniu. Długi i męczący, bo i takie też były pozostałe. Ale już więcej krakać nie będę. Mam wielką nadzieję, że jutro będzie lepiej, a tym czasem żegnam się z Wami! Buźka!


2 komentarze:

  1. mega uchwyciłaś te piękne kolory zachodu!
    u mnie niestety tak pięknie jest tylko chwilę i za chwilę znów szaro-buro-ponuro.. :(

    my website

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku przepiękne widoki! *0*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3