środa, 11 marca 2015

BLONDE GIRL

Dziś króciutka aktualizacja włosowa. Mimo, że na zdjęciach wyglądają o wieeeeele lepiej niż na żywo, jestem z nich niemalże w stu procentach zadowolona. Udało mi się wyrównać kolor, z którym walczyłam od czasu domowego rozjaśniania i podcięłam je na półokrągło, co jak zauważyłam bardzo im służy. U fryzjera nie byłam już od bardzo dawna, a dopiero teraz zaczynam zauważać pierwsze rozdwojone końce, z którymi będę walczyć. Główną część mojej pielęgnacji stanowią szampon i odżywka z Aussie, o których pisałam w poście o ulubieńcach. Poza nimi naprawdę nie używam wiele. Na zdjęciach chociaż część tego jak wyglądają, bo musicie mi wierzyć - są już bardzo długie.





2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie :)!
    Zapraszam na konkurs klik !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają naprawdę świetnie! na takie zdrowe, zadbane:) zazdroszczę bardzo:(


    http://betweenfingers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3