czwartek, 16 kwietnia 2015

MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO


Jeżeli mieszkacie w Warszawie i jeszcze tam nie byliście, albo właśnie planujecie wyjazd do stolicy, to Muzeum Powstania Warszawskiego jest zdecydowanie miejscem, które warto odwiedzić. I nie mówię tego tylko ze względu na to, że historię lubię i lubię się jej uczyć. To muzeum mogę zaliczyć do tych fajniejszych, w których miałam okazję być. Przechodząc między eksponatami i wystawami możemy zbierać kartki z kalendarza, na których opisane są kolejne dni walki. Fajną sprawą jest też projekcja filmu pokazującego zniszczone miasto, czy chociażby rozmowa telefoniczna z niektórymi z powstańców. Jeśli więc którekolwiek z Was jest miłośnikiem historii, albo po prostu chce spędzić czas nieco aktywniej, takie muzeum to świetna sprawa. 






2 komentarze:

  1. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś niesamowitego! wciąż odkładam odwiedziny tego miejsca, ale jeszcze bardziej mnie zachęciłaś!:) magiczne miejsce..

    pomiędzy palcami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3